Menu Content/Inhalt
Informacje 2024 r. arrow Aktualności arrow Trening podstawowych kompetencji społecznych dla 25 osób

Warning: Parameter 3 to showItem() expected to be a reference, value given in /home/irbisit/ftp/pcpr/includes/Cache/Lite/Function.php on line 102
Trening podstawowych kompetencji społecznych dla 25 osób Drukuj Wyślij znajomemu
11.05.2010.

W ramach Projektu  Usamodzielnianie przez dokształcanie-"Samodzielni na rynku pracy" realizowanego przez Powiat Pińczowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pińczowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego- Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej - Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji - Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie  w miesiącu marcu 2010r. odbył się trening podstawowych kompetencji społecznych dla 25 osób niepełnosprawnych i 12 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych

Kompetencje społeczne można uznać za spójny, funkcjonalny, wykorzystywany w praktyce oraz uwarunkowany osobowościowo zestaw wiedzy, doświadczenia, zdolności, umiejętności społecznych. Zestaw ten umożliwia jednostce podejmowanie i rozwijanie twórczych relacji i związków z innymi osobami, aktywne współuczestniczenie w życiu różnych grup społecznych, zadowalające pełnienie różnych ról społecznych oraz efektywne wspólne pokonywanie pojawiających się problemów. Natomiast w m-cu kwietniu 2010r. grupa osób niepełnosprawnych i grupa usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych ukończyła warsztaty aktywizacji zawodowej. Celem warsztatów było ułatwienie kontaktów beneficjentów ostatecznych z instytucjami rynku pracy oraz innymi lokalnymi pracodawcami, a także rozpowszechnienie informacji o szansach, jakie daje osobom poszukującym pracy aktywizacja zawodowa. W ramach Projektu w m-cu maju 2010r. odbędzie się spotkanie z animatorem dla rodzin zastępczych wraz z dziećmi oraz doradztwo zawodowe dla osób usamodzielniających się i osób niepełnosprawnych.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »